0

Splošni pogoji

PRAVNO OBVESTILO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.3dshark.si

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine 3dshark.si, pravice in  poslovni odnos med ponudnikom in kupcem ter določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki ju izvaja podjetje BIROmobil, d.o.o., Medenska cesta 79, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ponudnik).

Spletna trgovina 3dshark.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini 3dshark.si.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine 3dshark.si sledijo določilom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in ostali zakonodaji, ki ureja e-poslovanje in trgovinsko dejavnost.

Z uporabo spletne trgovine 3dshark.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji.

Splošno

Vse navedene cene v spletni trgovini 3dshark.si so v EUR in vključujejo davk na dodano vrednost. DDV je obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost.

Ponudba izdelkov, ki je objavljena v spletni trgovini 3dshark.si velja do odprodaje zalog oziroma je možno  izdelke, ki jih ni na zalogi, naročiti z daljšim rokom za dostavo od splošnega.

Spletna trgovina 3dshark.si ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina 3dshark.si posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb »Odstrani«.

Če želi kupec z nakupom nadaljevati, klikne na »Nadaljuj na blagajno«.

Ko kupec izbere vse želene izdelke, v obrazec vnese zahtevane podatke. Obvezni podatki so označeni z zvezdico. Na koncu se mora strinjati, da sprejema splošne pogoje poslovanja.

Ko kupec potrdi naročilo (klik na gumb »Kupite sedaj«), sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

V kolikor ima kupec kodo ali geslo za popust, ju je potrebno vnesti za uveljavitev določenega odstotka popusta. Nato klikne na gumb »Uporabi«, ki se nahaja sredi obrazca Košarica.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tej fazi naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku ene ure.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu napiše elektronsko sporočilo.

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave, ki je običajno 5-7 dni in mu pošlje pdf. predračun. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Ob naročilu kupec dobi vse podatke za nakazilo. V primeru, da kupec pred potrditvijo naročila s strani ponudnika nakaže znesek na transakcijski račun ponudnika in se izkaže, da je dobavni rok daljši od običajnega lahko kupec zahteva vračilo vplačanega zneska na enak način kot ga je kupec uporabil za plačilo ponudniku.

Načini plačila

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila z omejitvami pri zneskih nakupa nekateri načini niso možni in tudi ne bodo ponujeni kot način plačila:

–   nakazilo na račun upravitelja in ponudnika spletne trgovine 3dshark.si, na BIROmobil, d.o.o. (plačilo po predračunu ali spletne banke); blago je odposlano na naslov za dostavo po prejemu sredstev na naš poslovni račun odprti pri banki Intesa Sanpaolod.d., SI56 1010 0005 6268 337);

– Plačilo s kartico ali PayPal računom; plačilo preko sistema PayPal (za plačilo s kartico ni potrebno imeti PayPal računa)

– Plačilo preko Leanpay – Splošni pogoji uporabe storitev Leanpay

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene

Vse navedene cene v spletni trgovini 3dshark.si so v EUR in vključujejo davk na dodano vrednost. DDV obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca ali cene, ki jih ponudnik sam oblikuje v okviru prodajnih akcij.

Vsekakor si ves čas prizadevamo zagotoviti ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in hkrati ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu) in kupec plača naročene izdelke. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Veljavnost naročila z izbranim plačilom po predračunu ali plačila preko spletne banke je 24 ur od naročila. Če kupec v tem roku ne izvede plačila se smatra, da je kupec odstopil od naročila in naročilo se prekliče.

Ponudnik ima pravico do zaračunavanja stroškov dostave glede na izbrano opcijo kupca po ceniku izbranega podjetja za dostavo. Znesek dostave je razviden v povzetku nakupa. Osebni prevzem je brezplačen, vendar se je potrebno predhodno dogovoriti za čas prevzema na tel. 041 613 673.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči (e-naslov: info@biromobil.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu v pripadajoči – nepoškodovani embalaži najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Poleg vrnjenega blaga mora kupec priložiti kopijo računa in številko njegovega transakcijskega računa.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Spletna trgovina 3dshark.si, si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma  pošljite po e-mailu na podpora@3dshark.si.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki je bilo izrecno naročeno s strani potrošnika iz kataloga proizvajalca in ni v redni ponudbi spletne trgovine 3dshark.si
  • o blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat ali  v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Prejet artikel mora vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Obrazec za odstop potrošnika od pogodbe

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Kupec mora blago vrniti na naslov:

BIROmobil d.o.o.

Medenska cesta 79,

1000 Ljubljana

Pri vračilu artiklov, kjer sta bila koriščena bonus ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe na naročnikov transakcijski račun

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Preklic naročila

Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih artiklov. Če želi uporabnik preklicati svoje naročilo, mora to storiti v najkrajšem možnem času in to sporočiti na telefonsko številko 041 613 673 ali po elektronski pošti (info@biromobil.si).

V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

Odgovornost za stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, vam bomo najkasneje v roku osmih dni rešili reklamacijo oziroma v prav tako osmih dneh podali pisno zavrnitev reklamacije stvarne napake.

Napaka je stvarna, kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet; artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; prodajalec je izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Izjava o omejeni odgovornosti

  1. Pred sestavljanjem ali uporabo nadgradenj natančno preberite in upoštevajte navodila in garancijske pogoje proizvajalca vašega 3D tiskalnika.
  2. Spreminjanje in prilagajanje 3D tiskalnika je na lastno odgovornost.
  3. Vedno uporabite ustrezno izmenično napetost za vašo regijo.
  4. Ne prevzemamo odgovornosti za kakršne koli težave, ki nastanejo ob nadgradnji 3D tiskalnika. Izgubo garancije, ki bi nastale zaradi sprememb ali firmware nadgradenj, ki niso odobrene s strani proizvajalca vašega 3D tiskalnika.
  5. Pred menjavami delov in nadgradnjami firmware se prepričajte o postopkih menjav ali nadgradenj ter jih opravite le v primeru, da ste jih v popolnosti razumeli. V nasprotnem primeru se obrnite na proizvajalca vašega 3D tiskalnika. Menjave in nadgradnje, ki jih ni odobril proizvajalec vašega 3D tiskalnika ter nadgradnje firmware izvedete na lastno odgovornost. Za vse morebitne težave s programsko opremo ali firmwer-ja 3D tiskalnika se obrnite na proizvajalca programske opreme.
  6. Vse nadgradnje, ki niso odobrene iz strani proizvajalca 3D tiskalnika in jih je stranka zahtevala na lastno željo se izvedejo na lastno odgovornost stranke. Za vse morebitne težave s programsko opremo, firmwer-ja, nadgradenj 3D tiskalnika se obrnite na proizvajalca programske opreme ali nadgradenje.
  7. Ne prevzemamo odgovornosti za napake, ki so posledica napak v programski opremi ter splošno znanih napak pri tisku za katere mora uporabnik pridobiti določena znanja, ki so predpogoj in potrebna za uspešno izvedbo 3D tiska.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo ter na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Garancijo zagotavlja proizvajalec naveden na garancijskem listu in po postopkih, ki jih določa proizvajalec.

Prijava garancije mora biti v pisni obliki (napisan komentar o težavi), priložene morajo biti vsaj 3 fotografije v kvaliteti, da so napake vidne ter kopija računa, v nasprotnem primeru se vloga za uveljavljanje garancijo zavrne.

45 dnevni rok za odpravo napak iz vidika uveljavljanje garancije se šteje od takrat, ko je izdelek prejet na servis in ne takrat, ko stranka pošlje/vrne izdelek.


Okvare, ki bi se pojavile v garancijskem roku in jih proizvajalec potrdi kot garancijsko popravilo, bodo na servisu odpravili brezplačno.

V garancijo ne spada open source programska oprema, open source programska oprema naprave, brezplačna programska oprema, dodatki, ki so bili darilo proizvajalca. Open source naprave imajo garancijo na posamezne sestavne dele naprave. Garancija ne velja na naprave, ki jih je potrebno sestaviti in je njihovo delovanje odvisno od pravilnosti in natančnosti sestavljanja uporabnika, pravilno uporabo in nastavitve v programski opremi potrebni za pripravo datoteke za uporabo v napravi in pravilno uporabo materialov ter nastavitev za uporabo le teh. Pri takih napravah velja garancija na posamezne sestavne dele naprave, ki niso podvrženi stalni obrabi in ne spadajo pod potrošni material po garancijskih pogojih proizvajalca..

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje navodil za uporabo,
  • popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • malomarno ravnanje z izdelkom,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • nepravilno sestavljena in nastavljena naprava ter nepravilna vgradnja,
  • uporaba naprave v poklicne ali pridobitne dejavnosti.
  • flashanje in nadgradnja firmware-a

V kolikor se bo na servisu ali vračilu izdelka ugotovilo, da na izdelek ne velja več garancija, napaka ne spada v garancijsko popravilo ali za izdelek ni možno vračilo, izdelek nima stvarne napake (je stranka neupravičeno uveljavljala garancijo, stvarno napako ali vračilo) ali vračilo izdelka ni bilo izvršeno v skladu s splošnimi pogoji, se računa, da je stranka dala izdelek na servis, za kar se zaračuna servisno uro po ceni 40€/uro + DDV, vse administrativne stroške nastale v zvezi z obravnavo izdelka ali vračila ter poštnino odvisno od teže izdelka.  Pred ponovnim prevzemom izdelka morajo biti vsi računi do prodajalca poravnani. V kolikor stranka ne prevzame izdelka v roku 7 dni od obvestila o vračilu izdelka iz servisa, se zaračuna ležarina v znesku 5€/dan + DDV.

Slike morda vedno ne izražajo dejanskega videza izdelka. Tehnične specifikacije lahko odstopajo od navedenih. Za pravilnost tehničnih specifikacij je odgovoren proizvajalec opreme, dodatka, nadgradnje,… Pridružujemo si pravico do tipkarskih napak, pomot, tehničnih sprememb, možnosti dobave, sprememb postopkov.
Imena izdelkov, storitev, logotipi in blagovne znamke omenjene ali navajane na spletni strani ali spletni trgovini so last njihovih imetnikov ali lastnikov

Dostava

Izdelki na zalogi bodo dostavljeni v roku 2  delovnih dni od dneva naročila oz. prejema plačila na naš račun (v primeru plačila po predračunu). Če naročenih artiklov ni na zalogi, bo ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvestil naknadno po elektronski pošti ali telefonu.

V primeru posebnih zahtev in želja glede dostave lahko svoje želje posredujete na elektronski naslov info@biromobil.si

Stroški dostave

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave je odvisen glede na izbrano opcijo kupca po ceniku izbranega podjetja za dostavo in glede na vrednost in velikost paketa. Znesek dostave je razviden v povzetku nakupa. Osebni prevzem je brezplačen, vendar se je potrebno predhodno dogovoriti za čas prevzema na tel. 041 613 673.

Pošta Slovenije in banke uporabnikov za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov spletne trgovine 3dshark.si.

Promocijske akcije in kode

Naročnikom e-novic in zvestim kupcem ter v okviru prodajnih akcij občasno pošljemo promocijsko kodo, ki zagotavlja določene popuste. Kode so časovno omejene. V Košarici se v okence vnese promocijska koda in obračuna popust nakupa. Promocijske kode niso združljive. Ob vsakem nakupu lahko kupec izkoristi le po eno promocijsko kodo.

Ponudnik bo roke veljavnosti akcije navedel ob akcijski ponudbi.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik oziroma kupec se ob prijavi na e-novice strinja z obveščanjem o novostih na spletni strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da elektronskih naslovov uporabnikov ne bo posredoval tretjim osebam ali jih na kakršenkoli način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi iz sistema prejemanja novic.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter spletni trgovini 3dshark.si odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Upravitelj spletne trgovine 3dshark.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo in telefonska številka za lažjo realizacijo dostave. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu ne nasprotuje.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot takšna, iz njih bo jasno razvidno, kdo je pošiljatelj. Enako velja za različne promocijske akcije, za katere bodo tudi jasno določeni pogoji udeležbe. Vsakemu uporabniku bo jasno viden način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, ponudnik pa bo tudi izrecno spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Vendar se lahko zgodi, da se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Varstvo otrok

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik bo preveril naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenja staršev ali skrbnikov.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko (041 613 673) ali po elektronski pošti (info@biromobil.si ).

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si BIROmobil d.o.o., prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 3Dshark.si, BIROmobil d.o.o. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošne pogoje poslovanja si lahko ogledate TUKAJ.

Želimo vam obilo veselih nakupov v naši spletni trgovini 3Dshark.si!

BIROmobil d.o.o.

Ljubljana, november 2021